05 04 2011

Türk olmak nedir? Diğer milletlerden farklarımız nelerdir?

Çatalın kenarını bıçak niyetine kullanmaktır. . ( Bunu zaten dünyada bir tek türkler yapıyormuş)

 


Nereye giderse gitsin, bir şekilde manzara resmi çekebilmektir. ( Sorma fotoğraflı telefonlar çıkınca bu işin b.ku çıktı zaten )
 

 

Güneş gözlüğü takınca yakışıklı olduğunu sanmaktır...( Kendini Bond zannedenler bile var ! )
 

 

Arabayı her yere park edebilmektir. .. ( Kaldırım zaten arabaların park etmesi için yapılmış Türkiye'de ! Hele birde kaldırımdan gidip yayaya korna çalanlar yok mu ! Vurası geliyor insanın... Sanki babasının kaldırımı arabayla kaldırıma çıkmış, bir de korna basıyor )
 

 

TV yayının arkasından el sallayıp aynı anda cep telefonu ile yakınlarını arayıp haber vermektir... ( Komik milletiz ne diyelim )
 

 

Şampuan bitmek üzereyken içine su doldurmaktır... ( Garibanlıktan ne olacak ! )
 

 

Cihazların uzaktan kumandalarını naylonla kaplamaktır.... ( Bende kapladım, hatta naylonun altına sünger koydum bizim oğlan fırlatınca parçalanmasın diye, tavsiye ederim )
 

 

Bütün olayları ''bir arkadaşımın arkadaşının arkadaşı...'' şeklinde anlatmaktır... ( Tabi tabiiii der dinleriz ne yapalım...)
 

 

Telefon çalınca yanına gidip bir kez daha çalmasını beklemektir... ( hele bir deçalmazsa kimdi o acaba diye de düşünürler saatlerce... Açaydın o zaman? )
 

 

Çayın yanında gelen şekerden fazla olanı garsona geri vermektir... ( Türk milleti israfı sevmez )
 

 

Çay bardağı altlığını küllük olarak kullanabilmektir. ..( Pratiktir türk milleti )
 

 

Fazladan verilen ketçap, mayonez ve kolonyalı mendili sonra lazım olur diye çantaya atmaktır... ( Eeee. parasını vermiş zaten niye almasın dimi yani...!)
 

 

Her programda "70 milyon bizi izliyor "diyebilmektir... ( Mubarek ne artıyor ne azalıyor bu 70 milyon )
 

 

Düğünlerde "Dom Dom Kurşunu" ile göbek atarak, "bir avcı vurdu beni,
bin avcı yedi beni" gibi sözlerle kendinden geçen tek millet olmaktır...( Çok içli şarkı ne yapıcan ! )
 

 

Araba camlarına "beni yıka" yazarak arabanın duygularına tercüman olmaktır...( Evet severiz beni yıka yazmayı )
 

 

Asgari ücretle çalışıyor bile olsa maaşının 2 katı fiyatlı cep telefonuna sahip olmaktır...( Çocuklarda bile milyarlık telefonlar )
 

 

Rüzgarlı havalarda küller uçmasın diye küllüğe su koymaktır...( Duymamıştım ama iyi fikir...Gurur duydum milletimle )
 

 

İçtikten sonra"nolucak bu memleketin hali"diye sormaktır ...( EEEEeeeee ne olacak harbiden ? )
 

 

Sarı ışıkta korna çalmaktır... ( Zaten sarı GEÇ demek, Kırmızıda DİKKATLİ GEÇ demek değil miydi? )
 

 

Sandalyenin oynayan ayağına kağıt sıkıştırmaktır...( Pratik bir çözüm daha )
 

 

Denizde "suyun altında nefessiz ne kadar kalabiliyorum. " diye deneme yapıp boğulma tehlikesi

geçirmektir... ( Mandalarımız çok ne yazık ki ! )
 

 

Her aklına geldiğinde "Google" da kendi ismini aratmaktır ... ( Bende arattım, hatta sülalemi arattım. Birde facebookta soyadımı arattım tavsiye ederim...)
 

 

Bisküvi vs. çaya batırıp yemektir... ( Buna laf dedirtmem. Bence bütün dünya bunun tadına varmalı ! )
 

 

Papağana önce küfür öğretmektir.... ( Papağan başka ne işe yarar ! )
 

 

Kaza yapan aracın etrafında toplanıp, yaklaşık hasar tahmini yapmaktır...( Herkez expertiz mubarek )
 

 

Yangın merdiveninin basamaklarına saksı saksı çiçek sıralamaktır...(Öbür türlü çirkin gözüküyor demek ki)
 

 

Misafirliğe gidip saatlerce oturduktan sonra,giderken kapı önünde tekrar muhabbet etmektir... ( Bayıltıyor beni bu muhabbet. Allah düşmanıma vermesin...)
 

 

Yanındakinin gazetesine göz ucuyla bakıp gazeteyi büyük bir iştahla okumaktır... ( Hiç sevmem )
 

 

"Nerelisin?" sorusuna cevap aldıktan sonra "içinden mi?" diye sormaktır.. ( Uzaylıyım ! Neresinden içinden mi? Hangi galaksiden ? Bizim emmioğlunu kaçırmıştı oradan birileri ))
 

 

Markete 1 ekmek almak için gidip en az 15 ekmeğe dokunmak,mıncıklamak fakat en sonunda ilk

mıncıklanan ekmeği almaktır ...
 

 

Kaldırım varken yoldan gitmektir...
 

 

Düğünlerde saçı topuz yapıp, yandan iki bukle bırakıp, bir de saç üstüne sim döktürmektir..
 

 

Asansör beklerken tuşa ne kadar fazla basılırsa asansörün o kadar çabuk geleceğine inanmaktır... .
 

 

Kale kilit anahtarıyla kulağını kaşımaktır... (Tığla da kaşıyanlar var...)
 

 

Bulmacadaki ünlülere kadın erkek farketmeden sakal, bıyık, kaş çizmektir...
 

 

Yemeğin tadına bakmadan tuz atmaktır... ( Abim yapar )
 

 

Her şeyde pazarlık yapabilmektir. .. ( Ama sünnettir. )
 

 

"İnşallah"la bütün işleri hallettiğine inanmaktır...
 

 

Her secim zamanı "bir oydan bişe olmaz" diye oy vermemektir. .
 

 

Herşeyi bilmese de bilmektir...

2388
0
0
Yorum Yaz